I apologise for the lack of blog posts these past few months, I caught an illness and was very sick.
I will try to keep my blog active from now on!
Many posts are on their way!

ヶ月頃には、私は多くを掲示しなかった。申し訳ありません。私は非常に体調不良だった。 
私はあなたが私を許すことを願っています。 
今から、私は非常に活発なブログを維持します! 
ありがとうございました。

A new month, a new start.
月の最初の..新たなスタート